EN

3.12.2012 Wersja do druku

Wyjaśnienie

Zgodnie z Prawem prasowym w ubiegłym tygodniu opublikowaliśmy sprostowanie Opery i Filharmonii Podlaskiej i Roberto Skolmowskiego do artykułu "Rok niespełnionych obietnic" autorstwa Anny Kopeć i Tomasz Malety zamieszczonym w Obserwatorze "Kurier Poranny" z dnia 4 sierpnia 2012 roku. W ubiegłym tygodniu - zgodnie z treścią artykułu 32 ust. 6 Prawa prasowego - zapowiedzieliśmy wyjaśnienie autorów artykuły. Publikujemy je poniżej.

1) Zamieszczone w artykule stwierdzenie, że "gdyby koncerty odbywały w bardziej otwartej przestrzeni, to wzbudziłyby większe zainteresowanie publiczności" naszym zdaniem jest ścisłe i odnosi się do przestrzeni rozumianej nie tylko przez pryzmat miejsca, ale i sposobu dostępu do udziału w imprezie. Takie rozumienie tego terminu prezentowaliśmy wielokrotnie wcześniej przy publikacjach opisujących chociażby Podlaską Oktawę Kultur, która odbywa się na Rynku Kościuszki czy czerwcowego koncertu Caro Emerald przed Pałacem Branickich. Oba wydarzenia są w przestrzeni otwartej, ale z punktu widzenia dostępności dla wielu białostoczan ta druga była w zamkniętym rewirze. Podobną analogię zastosowaliśmy w przypadku frekwencyjnej oceny festiwalu Halfway. Poza tym, mimo, że druga część festiwalu odbyła się w amfiteatrze, nie miało to znaczącego wpływu na frekwencję. Obie części festiwalu w praktyce były bez widzów. Szkoda, bo od strony artystycznej festiwal

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Wyjaśnienie

Źródło:

Materiał nadesłany

Kurier Poranny - Obserwator nr 22/01-12-12

Autor:

Anna Kopeć, Tomasz Maleta

Data:

03.12.2012