Ukazał się nowy numer "Notatnika Teatralnego" poświęcony Krzysztofowi Warlikowskiemu.
Podwójny numer (564 strony) "Notatnika Teatralnego" rozpoczyna tekst Georges'a Banu "W połowie życia, w głębi ciemnego lasu", w którym autor stwierdza już na samym początku: "Krzysztof Warlikowski wydaje mi się ucieleśniać teatr artystyczny u szczytu doskonałości", żeby następnie analizując powinowactwo z dziełem Petera Brooka, zapytać: "Czyżby miałby to być ekwiwalent Snu nocy letniej Brooka, początek nowego cyklu, zwiastun pożegnania?". Jako odpowiedź można potraktować tekst-manifest Warlikowkiego Trzy zeznania: "Trzy zeznania to trzy teksty z początku i połowy dwudziestego wieku i z początku dwudziestego pierwszego wieku. Pierwszy i trzeci są fragmentami Końca. Proroctwo, historia i fikcja. Te zeznania mówią mi o tym, co robiłem i co będę robił. Pokazują, jak trudno myśleć o tym, że coś innego nas jeszcze czeka". Przyszłość teatru Warlikowskiego rysują kolejne teksty: Piotra Gruszczyńskiego "Nowy zawsze nowy" i Anny Wojciechowskiej "Oj