Ruszyła pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej Teatru WARSawy. Będzie kontynuowana do końca tego roku.
"Rynek Nowego Myślenia" jest nie tylko promocją jednego z warszawskich teatrów, ale też wyjątkowego miejsca w Warszawie, jakim jest Rynek Nowego Miasta. Nawiązuje do nazwy lokalizacji, w której mieści się teatr, ale też do idei "nowego myślenia" - otwarcia na dyskusje, różnych form dyskusji - debat, czytania performatywnego, działań edukacyjnych czy warsztatowych. Otwiera się też na inne wydarzenia kulturalne - jak koncerty i wystawy. To miejsce, które ma służyć Warszawiakom oraz wszystkim tym, którzy odwiedzając Warszawę chcą zobaczyć nie tylko sztukę teatralną, ale też mieć okazję do uczestniczenia w ciekawej dyskusji, wymianie myśli i poglądów. - Rynek Nowego Myślenia to dla mnie swoiste miejsce wyrażania swoich myśli, pokazywania twórczości, spierania się poglądów. To nowi ludzie... świeżość pomysłów, oryginalny repertuar, adaptacje zamiast gotowych dramatów - mówi Adam Sajnuk, dyrektor teatru WARSawy. - Ale to nie eksperyment,