EN

1.10.2012 Wersja do druku

Teatr w promocji

- Specyfika tego miejsca, urok i czar teatru sprawiają, że wiele da się wybaczyć - mówi Agnieszka Hanyżewska, kierowniczka Działu Promocji Teatru Polskiego w Bydgoszczy.

Rozmowa z AGNIESZKĄ HANYŻEWSKĄ, kierowniczką Działu Promocji Teatru Polskiego w Bydgoszczy. Prapremiery to teatralna uczta. A od strony organizacyjnej? Zapewne ogromne wyzwanie... - Dokładnie tak. Jak tylko wróciliśmy w sierpniu z urlopów, to praca ruszyła na pełnych obrotach, z dużą liczbą nadgodzin. W naszym dziale pracują cztery osoby, więc łatwiej jest mi powiedzieć, czym się nie zajmujemy, niż wymieć to, co należy do naszych zadań. Moją działką są przede wszystkim druki. Plakaty, ulotki, afisze, cała wizualna sylwetka teatru to efekt mojej współpracy z grafikami. Przed festiwalem tego drukowania przybyło? - W tym roku odświeżyliśmy samą formułę promowania prapremier. Poza stałymi elementami, takimi jak chociażby plakaty, z których nasz teatr jest znany i za które jesteśmy chwaleni, zainwestowaliśmy w inne systemy reklamy, m. in. w 110 flag na latarniach przy głównych ulicach Bydgoszczy i spoty telewizyjne, zapraszające na f

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Teatr w promocji

Źródło:

Materiał nadesłany

Express Bydgoski nr 228/29-30.09

Autor:

Dominika Kucharska

Data:

01.10.2012