EN

16.02.1987 Wersja do druku

Solo na dwa głosy

Poznańska Scena na Piętrze - teatr podległy tamtejszej Estradzie - szybko zdobyła popularność i uznanie nie tylko miejscowej wi­downi. Przygotowywane tu, naj­częściej kameralne sztuki o nie­zbyt wydumanej lecz za to życio­wej tematyce, realizowane są przez znakomitych i popularnych aktorów. Połączenie tych dwóch elementów, sprawia, że w przeciwieństwie do innych scen, poznańska nie narze­ka na brak widzów. Spektakle przyjmowane są z życzliwym zain­teresowaniem wszędzie tam, gdzie są prezentowane. A prezentowane są, zgodnie z założeniem Sceny na Piętrze, w wielu miastach kraju. Obecnie w Łodzi, w Teatrze Roz­maitości mamy okazję oglądać "So­lo na dwa glosy" - sztukę współ­czesnego angielskiego autora To­ma Kempińskiego. Występują w niej Edward Dziewoński, który jest tak­że jej reżyserem, i Grażyna Bar­szczewska. Wbrew temu co mogą sugero­wać te nazwiska, nie oglądamy za­bawnej komedii. "Solo na dwa gło­sy" opowiada histo

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Solo na dwa głosy

Źródło:

Materiał nadesłany

Dziennik Łódzki nr 39

Autor:

Juliusz Cyperling

Data:

16.02.1987

Realizacje repertuarowe