Wszystko dobre, co się dobrze kończy
Leon Ulrich
Ludwik Solski (Król francuski)
Karol Adwentowicz (Bertram)
Władysław Jaworski (Lafen)
Władysław Roman (Karol)
Władysław Antoniewski (Intendent)
Jan Nowacki (Pajac)
Józef Nowicki (Hrabia Brias)
Stanisław Hierowski (Baron Montegu)
Felicja Stachowicz (Hrabina Russilionu)
Irena Solska (Helena)
. Neusser (Paź hrabiny)
Gustaw Rasiński (Książę Lagal)
Hubert Brzozowski (Kawaler d`Organ)
Marian Malski (Książę Bergu)
Władysław Kwiatkiewicz (Książę florencki)
Antoni Kliszewski (Hrabia Trias)
E. Edmiński (Hrabia Laforte)
Józef Węgrzyn (Kawaler Montrange)
Paulina Wojnowska (Stara wdowa Kapulet)
Helena Pawińska (Diana)
Aniela Połęcka (Violanta)
Paulina Rybicka (Maryna)
Michał Patiuszenko (Służący króla)
Maksymilian Węgrzyn (Zeletti)
Marian Bielecki (Violetto)
Leon Recheński (Sokolnik)
Lwów
Recenzje
Aktualności
-
Bydgoszcz. Międzynarodowy Dzień Teatru 2024 – ze specnagrodą
29.03.2024 -
Poznań. „Bestia” Polskiego Teatru Tańca z nagrodą dla najlepszego filmu tańca
28.03.2024 -
Łódź. Agnieszka Skrzypczak z wyróżnieniem aktorskim II Festiwalu Sztuki Aktorskiej Teatropolis
28.03.2024 -
Lublin. Wyniki kontroli ws. zastrzeżeń wobec dyrektora Teatru Osterwy - pod koniec kwietnia
28.03.2024
Magazyny
-
Rafał Węgrzyniak w oczach Jolanty Hinc-Mackiewicz
25.03.2024 -
Każdy ma jakąś redutę, którą chciałby obronić
25.03.2024 -
Tadeusz Słobodzianek o „Our Class”: trwają prace nad tournée w krajach anglojęzycznych
25.03.2024 -
Przyjaciele i współpracownicy o Leszku Długoszu: wielka strata dla środowiska artystycznego
23.03.2024