RECENZJE

26-04-2018
Humans of Late Capitalism
"Koncert życzeń" wg Franza Xaviera Kroetza w reż. Yany Ross, Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie i TR Warszawa. Pisze Fanny Kaplan na swoim blogu.
26-04-2018
Jak Herbert spędza wieczność
"Siódmy anioł" wg Zbigniewa Herberta w reż. Macieja Wojtyszki w Teatrze Powszechnym w Łodzi. Pisze Izabella Adamczewska w Gazecie Wyborczej - Łódź.
26-04-2018
Zarżnąć Brechta
"Kariera Arturo Ui" Berolta Brechta w reż. Remigiusza Brzyka w Teatrze in. Słowackiego w Krakowie. Pisze Fanny Kaplan na swoim blogu profilowym.
26-04-2018
Erotyczna operetka Marii Sartovej
"Orfeusz w piekle" Jacquesa Offenbacha w reż. Marii Sartovej w Operze Bałtyckiej w Gdańsku. Pisze Oskar Świtała na stronie SympatycySztuki.pl.
26-04-2018
Rapujący Lis Witalis
"Szelmostwa Lisa Witalisa" Jana Brzechwy w reż. Roberta Drobniucha w Teatrze im. Norwida w Jeleniej Górze. Pisze Urszula Liksztet w Nowinach Jeleniogórskich.
26-04-2018
Dwie bajki
Chciałbym czuć się tak za każdym razem wychodząc z teatru, czy miałbym lat sześć, czy sześćdziesiąt - o spektaklach "Ziemianie" Jarosława Murawskiego w reż. Leny Frankiewicz we Wrocławskim Teatrze Lalek oraz "lovebook" w reż. Michała Siegoczyńskiego w Teatrze Powszechnym w Łodzi pisze Adam Karol Drozdowski, członek Komisji Artystycznej XXIV Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej.
26-04-2018
Zbrodnie serca
"Zbrodnie serca" Betha Henleya w reż. Jarosława Tumidajskiego w Teatrze Współczesnym w Warszawie. Pisze Tomasz Miłkowski w Przeglądzie.
26-04-2018
Wprowadzenie do populizmu
"Globalna Wojna Domowa" w reż. Pawła Wodzińskiego w Biennale Warszawa. Pisze Aneta Kyzioł w Polityce.
26-04-2018
Gender z niejednoznacznym podtekstem
"Casa Valentina" Harveya Fiersteina w reż. Macieja Kowalewskiego w Och-Teatrze w Warszawie. Pisze Jan Bończa-Szabłowski w Rzeczpospolitej.
26-04-2018
Jedyne możliwe zamknięcie dramatu
"Ułani" Jarosława Marka Rymkiewicza w reż. Piotra Cieplaka w Teatrze Narodowym w Warszawie i "Porwanie Europy" Jarosława Marka Rymkiewicza w reż. Piotra Cieplaka w Teatrze Śląskim w Katowicach. Pisze Dariusz Kosiński w Tygodniku Powszechnym.
(aktualna strona: 1) następna strona »