RECENZJE

23-01-2018
Teatr nadmiaru
Oglądamy spójne przedstawienie o wyrazistym rytmie - o "Sekretnym Dzienniku Adriana Mole'a" wg Sue Townsend w reż. Pawła Aignera w Teatrze Pinokio w Łodzi pisze Maria Maczuga z Nowej Siły Krytycznej.
23-01-2018
Niebezpieczne związki
"Ości" Ignacego Karpowicza w reż. Pawła Miśkiewicza w Teatrze Soho w Warszawie. Pisze Marcin Pieszczyk w tygodniku Wprost.
23-01-2018
Kochankowie na murawie
"Romeo i Julia" Williama Szekspira w reż. Krzysztofa Babickiego w Teatrze Miejskim w Gdyni. Pisze Katarzyna Fryc w Gazecie Wyborczej - Trójmiasto.
23-01-2018
Apokalipsa dziś
"Ciemności" Pawła Demirskiego wg Josepha Conrada w reż. Moniki Strzępki w Teatrze im. Żeromskiego w Kielcach i w Teatrze IMKA w Warszawie. Pisze Michał Centkowski w Newsweeku.
23-01-2018
Wiersze i przygody krawczyka szyte igłą i nitką
"Krawiec Niteczka" Kornela Makuszyńskiego w reż. Jarosława Kiliana w Teatrze Lalka w Warszawie. Pisze Anna Czajkowska w Teatrze dla Was.
23-01-2018
Kontrowersyjna brytyjska reżyserka rozczarowała
"Peleas i Melizanda" Claude'a Debussy'ego w reż. Katie Mitchell w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie. Pisze Anna S. Dębowska w Gazecie Wyborczej.
23-01-2018
Poza świadomością
"Peleas i Melizanda" Claude'a Debussy'ego w reż. Katie Mitchell w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie. Pisze Wiesław Kowalski w Teatrze dla Was.
23-01-2018
Mroczny obiekt pożądania
"Peleas i Melizanda" Claude'a Debussy'ego w reż. Katie Mitchell w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie. Pisze Jacek Marczyński w Rzeczpospolitej.
23-01-2018
Farsa poszerzona
"Wszystko w rodzinie" Raya Cooneya w reż. Giovanny'ego Castellanosa w Teatrze Powszechny w Łodzi. Pisze Łukasz Kaczyński w e-kalejdoskopie.
23-01-2018
Z nastolatkami trzeba rozmawiać bezpruderyjnie i szczerze
"Sekretny Dziennik Adriana Mole'a" wg Sue Townsend w reż. Pawła Aignera w Teatrze Pinokio w Łodzi. Pisze Izabella Adamczewska w Gazecie Wyborczej - Łódź.
(aktualna strona: 1) następna strona »