EN

7.05.2010 Wersja do druku

Cztery odsłony festiwalu

17. Bydgoski Festiwal Operowy. Pisze Dawid Komuda w Gazecie Wyborczej - Bydgoszcz.

"Eugeniusz Oniegin" - opera przygotowana przez zespół z Gdańska - to bodaj najmocniejszy punkt 17. Bydgoskiego Festiwalu Operowego. Jak dotąd... Akcja "Aidy" przebiega w doskonalej, monumentalnej scenografii Pawła Dobrzyckiego. Reżyser " Werthera" przenosi akcję opery do Niemiec lat dwudziestych Festiwal zbliża się do finału. Przed publicznością jeszcze dwa spektakle. Do tej pory melomani mieli okazję obejrzeć pięć spektakli. Po inaugurującej festiwal "La Gioconda" Amilicare Ponchiellego w reżyserii Krzysztofa Nazara, zaprezentowano musical "Oliver!" a także opery "Eugeniusz Oniegin", "Aida" i "Werther". Co po nich zostaje? Familijny "Oliver!" Musical Lionela Barta przygotował Teatr Rozrywki z Chorzowa. To musicalowy debiut Magdaleny Piekorz - autorki takich filmów jak "Pręgi" czy "Senność". Twórcom przedstawienia udało się zdyscyplinować na scenie ponad czterdzieścioro nieletnich aktorów. Z niezwykłą naturalnością, ajednocześnie z precyzją

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Cztery odsłony festiwalu

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza - Bydgoszcz nr 104/06.05

Autor:

Dawid Komuda

Data:

07.05.2010

Realizacje repertuarowe
Festiwale