EN

5.03.2010 Wersja do druku

Warszawa. Stuhrowie w kampanii karty Class&Club

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa karty kredytowej Class&Club. W wykorzystywanych w niej spotach występują Jerzy i Maciej Stuhrowie.

Prowadzona od początku marca kampania reklamowa karty kredytowej Class&Club pokazuje rozmowę ojca i syna - odgrywanych przez Jerzego i Macieja Stuhrów - dotyczącą różnych wizji prestiżu. W akcji pod hasłem "Dla ludzi, których życie ma styl" wykorzystywany jest również 15-sekundowy spot animowany, który informuje, że w ramach startującej 8 marca wiosennej loterii każdy posiadacz tej karty może wygrać Fiata 500. Class&Club - umożliwiająca stałe zniżki i promocje na polskie i zagraniczne marki - należy do programu partnerskiego Raiffeisen Banku, w którego kampaniach Jerzy i Maciej Stuhrowie występują od dwóch lat

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Jerzy i Maciej Stuhrowie w kampanii karty Class&Club

Źródło:

Materiał nadesłany

www.wirtualnemedia.pl

Data:

05.03.2010

Wątki tematyczne