EN

4.02.2004 Wersja do druku

Kampania k2

Międzynarodowa agencja TBWA\Telescope z Warszawy podjęła się bezpłatnej kampanii reklamowej wrocławskiego teatru k2

Nowe logo teatru k2, nagłaśnianie informacji o jego przeprowadzce na Świebodzki - to efekt pracy międzynarodowej agencji TBWA\Telescope Warszawska agencja prowadzi bezpłatną kampanię wizerunku wrocławskiego teatru k2. K2 nie od dziś ma finansowe kłopoty. Zbyt wysokie koszty utrzymania pomieszczeń (w zimie - ok. 8-9 tys. zł miesięcznie) sprawiły, że teatr musiał wyprowadzić się z ulicy Kuźniczej. Bez-scennych przygarnął Kazimierz Budzanowski, dyrektor Teatru Polskiego, i zaproponował gościnę na Scenie na Świebodzkim. K2 trafi tam w marcu, będzie grać swoje starsze przedstawienia. Na Świebodzkim zobaczymy m.in. "Ballady morderców", "Audiencję III, czyli Raj Eskimosów", "Morderstwo", "Homleta" pod nowym tytułem ,,Homlet - Reaktywacja". Dlaczego nawet spektakl dostał nowy tytuł? - Nie ma innego sposobu, żeby wytłumaczyć ludziom, że to nie jest Szekspir, a "o" w tytule nie jest literówką - tłumaczy Robert Moskwa, prezes Fundacji,.Proscem" prowadz�

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Kampania promocyjna k2

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza-Wrocław nr 29

Autor:

mis [Małgorzata Matuszewska]

Data:

04.02.2004