Międzynarodowa agencja TBWA\Telescope z Warszawy podjęła się bezpłatnej kampanii reklamowej wrocławskiego teatru k2
Nowe logo teatru k2, nagłaśnianie informacji o jego przeprowadzce na Świebodzki - to efekt pracy międzynarodowej agencji TBWA\Telescope Warszawska agencja prowadzi bezpłatną kampanię wizerunku wrocławskiego teatru k2. K2 nie od dziś ma finansowe kłopoty. Zbyt wysokie koszty utrzymania pomieszczeń (w zimie - ok. 8-9 tys. zł miesięcznie) sprawiły, że teatr musiał wyprowadzić się z ulicy Kuźniczej. Bez-scennych przygarnął Kazimierz Budzanowski, dyrektor Teatru Polskiego, i zaproponował gościnę na Scenie na Świebodzkim. K2 trafi tam w marcu, będzie grać swoje starsze przedstawienia. Na Świebodzkim zobaczymy m.in. "Ballady morderców", "Audiencję III, czyli Raj Eskimosów", "Morderstwo", "Homleta" pod nowym tytułem ,,Homlet - Reaktywacja". Dlaczego nawet spektakl dostał nowy tytuł? - Nie ma innego sposobu, żeby wytłumaczyć ludziom, że to nie jest Szekspir, a "o" w tytule nie jest literówką - tłumaczy Robert Moskwa, prezes Fundacji,.Proscem" prowadz�