EN

1.12.1984 Wersja do druku

Najszlachetniejsza z rewii

Nazwiska wypisane na afiszach rozlepia­nych na parkanach Warszawy - które ściągać mają publiczność do Teatru Powszechnego na Pragę, nie należą tym razem do znanych i lubia­nych aktorów. Nie ma wśród nich nazwiska cenionego reżysera, szefa teatru. Głównej roli nie spełnia na tym afiszu także nazwisko bohate­ra spektaklu: kompozytora, szefa innego teatru. Nakłaniać do wizyty w Powszechnym mają wy­bite wyraźnymi czcionkami wizytówki trzech jazzmanów koncertujących w tym przedstawie­niu: saksofonisty Tomasza Szukalskiego, per­kusisty Czesława "Małego" Bartkowskiego i Wojciecha Karolaka, którego elektroniczny instrument nosi nazwę keyboard. Oni to w in­tencji twórców afisza mają stanowić największą kasową atrakcję. I jakkolwiek teatralna reklama bywa kierowana przesłankami absurdalnymi, taki a nie inny kształt afisza do spektaklu "Muzyka-Radwan" zaskakuje i zastanawia. W końcu teatr rzadko pozwalał tak szarogęsić się u siebie twórcom innyc

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Najszlachetniejsza z rewii

Źródło:

Materiał nadesłany

Twórczość Nr 12

Autor:

Jacek Sieradzki

Data:

01.12.1984

Realizacje repertuarowe