EN

3.12.2008 Wersja do druku

Katowice-Łódź. Reklama Mumio na Plus Camerimage

Najnowszą reklamą Polkomtelu członkowie kabaretu Mumio [na zdjęciu] bawią festiwalową publiczność do łez. Reklamówka pokazywana jest przed każdym filmem, a mimo to jej absurdalna historia za każdym razem wywołuje salwy śmiechu na widowni.

Kabaret Mumio istnieje 13 lat, ogólnopolski rozgłos grupa zdobyła w 2005 r. grając w serii telewizyjnych reklam telefonii komórkowej. Powstały od tego czasu już 93 historie! To wyjątkowo długa seria reklamowa. Niektóre "rozmowy" były tak przesadnie absurdalne, że nie trafiły do telewizji. Uznano, że mogą kogoś obrazić. Reklama przygotowana na Plus Camerimage może naruszać dobre samopoczucie sponsorów kultury oraz dyrektora festiwalu Marka Żydowicza. Oto obserwujemy spotkanie wdzięcznego za sponsorowanie festiwalu dyrektora z szefem firmy komórkowej. Jak każde spotkanie biznesowe zaczyna się od kawy i w zasadzie na niej się kończy. Dialog z reklamy : - Jako festiwal chcieliśmy podziękować, że - Słodziłem? - Chyba tak. Ale. No i to jest dla nas - Ja się cieszę się, że się spotykamy. Taka forma, nie wiem obopólnej takiej - Z jednej strony jesteśmy my, z drugiej państwo i to daje jakąś tam całość. Bardzo. Bardzo. Ja to bard

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Mumio - najśmieszniejsza festiwalowa reklama

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza - Łódź nr 282

Autor:

Krzysztof Kowalewicz

Data:

03.12.2008