EN

14.02.1996 Wersja do druku

Do czaszki młotek najlepszy

"Młoda śmierć" - dramaturgicz­ny debiut reportera Grzegorza {#os#22199}Nawrockiego{/#} był kontrowersyjny już na długo przed szczecińską premierą. Reżyser Anna {#os#4013}Augustynowicz{/#} podeszła do tworzywa po swojemu. Niekonwencjonalnie. Sztuka Grzegorza Nawrockiego, 46-letniego dziś autora sztuk scenicznych, a niegdyś reportera - reklamowana była jako szokujący paradokument, scenicz­na wersja gazetowych doniesień o be­stialskich zbrodniach, dokonanych przez małoletnich morderców. Elektry­zujący zakaz na afiszu: "tylko dla doro­słych" - obiecywał brutalną treść i wul­garny język spektaklu. Obietnice po­twierdziły się, ale to nie one stanowią o wyjątkowości przedstawienia. Główne zasługi w tym względzie przy­pisać należy Annie Augustynowicz (re­żyser), Pawłowi {#os#7358}Niczewskiemu{/#} (aktor), Davidowi Perkinsowi (efekty audiowi­zualne) i Grzegorzowi Nawrockiemu (autor). W kolejności jak wyżej. Prosty pomysł, aby o okrutnych m

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Do czaszki młotek najlepszy

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Na Pomorzu Nr 38

Autor:

Witold Bachorz

Data:

14.02.1996

Realizacje repertuarowe