EN

28.08.2007 Wersja do druku

Łódź. Internauci docenili Teatr im. Jaracza

Rozpoczęcie zdjęć do klipu, który zareklamuje Łódź w brytyjskiej telewizji BBC, okazało się najważniejszym wydarzeniem lipca w plebiscycie "Łódź Sukcesu". Internauci wytypowali także Teatr im. Jaracza.

To był miesiąc naprawdę ważnych wydarzeń. Szefowie Telewizji Toya, Radia Eska Łódź, Gazety Wyborczej oraz Grzegorz Zieliński z Klubu Piotrkowska 97 wytypowali cztery najistotniejsze. Następnie wybierali już łodzianie głosując na stronie internetowej www.gazeta.pl/lodz. Najważniejszym wydarzeniem lipca okazało się rozpoczęcie zdjęć do klipu, który zareklamuje Łódź w Wielkiej Brytanii. Reklama będzie trwała 30 sekund. Brytyjczycy w 470 emisjach poznają ul. Piotrkowską, Manufakturę i lotnisko im. Reymonta. Film o Łodzi będzie można zobaczyć już we wrześniu. To pierwsza zagraniczna reklama miasta. Łódź zostanie pokazana jako miasto o bogatej historii, rozwijające się i tętniące życiem, również nocnym. (...) Na podium znalazła się również premiera "Inland Empire", filmu, który David Lynch częściowo nakręcił w Łodzi. Internauci docenili także Teatr Jaracza, który przystąpił do realizacji wielkiego projektu czterech scen w regio

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Łodzianie chcą się chwalić

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza - Łódź nr 200

Autor:

pw

Data:

28.08.2007

Wątki tematyczne