EN

5.04.2007 Wersja do druku

Łódź. Wspólnota festiwalowa działa

Organizatorzy cyklicznych imprez coraz silniej współpracują, by wspólnie promować swoje festiwale.

Inicjatywę "Łodzi Festiwalowej" zaproponował Krzysztof Candrowicz, dyrektor Łódź Art Center, które organizuje Fotofestiwal i Łódź Biennale. Jego zdaniem imprezy mogą się wspólnie promować, a tym samym zwiększyć markę Łodzi jako kulturalnego miasta. Organizatorzy festiwali entuzjastycznie przyjęli pomysł. Po dwóch styczniowych spotkaniach, wczoraj doszło do kolejnego. W ramach tego pomysłu działa razem już 41 podmiotów. W środę przedstawili długą listę postulatów. Załatwienie najważniejszych z nich zależy od prezydenta miasta i marszałka województwa. Na czym zależy "Łodzi Festiwalowej"? Organizatorzy imprez chcą zwiększenia sum pieniędzy w budżecie miasta i województwa na promocję miasta oraz włączenie inicjatywy do strategii promocji Łodzi. Potrzebują dla imprez bezpłatnego dostępu do słupów ogłoszeniowych i tablic, które pojawią się na ulicach. Niewykluczone, że reklamy festiwali trafią również na bilboardy komercyjnych

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Łódź Festiwalowa nabiera tempa

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza - Łódź nr 81

Autor:

Krzysztof Kowalewicz

Data:

05.04.2007

Wątki tematyczne