EN

22.11.2019 Wersja do druku

Warszawa. Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo

Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo. Nowy spot kampanii społecznej "Mała książka - wielki człowiek".

"Zadbaj o książkowy rozwój dziecka" to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji "Mała książka - wielki człowiek" w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze. Spot telewizyjny to kolejny element kampanii mający na celu poinformowanie jak największej liczby dzieci i rodziców o tym niezwykłym przedsięwzięciu. - Każdy, kto dba o swoje dziecko, powinien czytać mu książki. Bez książek nie jest możliwy prawidłowy rozwój najmłodszych. Czytanie powinno być równie ważne jak oddychanie, jedzenie czy ruch. To wręcz gimnastyka umysłu, a także ćwiczenie wyobraźni. Dobre książki są jak idealnie dobrane składniki odżywcze dla małego dziecka - takie superwitaminy, które pozytywnie wpływają na jego intelektualny rozwój - mówi reżyser spotu, Jakub Nurzyński. - Tamara Arciuch, nasza bohaterka, przy okazji różnych czynności dnia c

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Centrum Prasowe PAP/ Instytut Książki

Data:

22.11.2019