Dopiero teraz tekst dramatu Arthura Millera o kapitalistycznej opresji, "Śmierć komiwojażera", może w Polsce wybrzmieć w pełni. Jego najnowszą wersję przygotowuje w Teatrze Wybrzeże młody reżyser z krakowskiej Akademii Sztuk Teatralnych, Radosław Stępień.
Stara Apteka, nowo otwarta scena Teatru Wybrzeże, to dziś bez dwóch zdań najaktywniejsza dziś przestrzeń funkcjonująca w ramach tej instytucji - od jesiennej inauguracji niemal co miesiąc odbywają się tam kolejne premiery, poza samymi spektaklami można tam też uczestniczyć w innych wydarzeniach, np. spotkaniach z autorami czy pokazach rejestracji klasycznych przedstawień ze współczesnej historii teatru. Kolejną okazją, żeby się tam wybrać będzie premiera najnowszego przedstawienia, które trafi do repertuaru gdańskiej sceny. Będzie to przedsięwzięcie w ramach którego dyrekcja gdańskiej sceny daje możliwość zaistnienia w ramach poważnej repertuarowej instytucji teatralnej "młodej krwi" - twórcą tego spektaklu jest przedstawiciel najmłodszego pokolenia rodzimej reżyserii. Radosław Stępień studiował na Wydziale Reżyserii Dramatu w krakowskiej Akademii Sztuk Teatralnych. W jego dotychczasowym dorobku twórczym najważniejszym punktem jest z p