powiększwersja do drukupoleć znajomemu

Warszawa. Poszukiwany specjalista ds. multimediów

Akademia Teatralna im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko specjalista ds. multimediów.

Specjalista ds. multimediów wykonywać będzie obowiązki w pionie kanclerza, w tym m.in.:

- Obsługa zajęć, nagrań i produkcji odbywających się w studiu audio-video Akademii Teatralnej,

- Obsługa multimedialna spektakli w Teatrze Collegium Nobilium,

- Bieżąca obsługa multimedialna procesu dydaktycznego w Uczelni, a także konferencji, spotkań i innych imprez, wymagających stosowania urządzeń i technik multimedialnych,

- Stała opieka i nadzór techniczny nad sprzętem multimedialnym stanowiącym wyposażenie studia audio-video i sal dydaktycznych Akademii Teatralnej,

- Bieżące dokumentowanie życia Uczelni i archiwizowanie materiałów video.

Wymagania:

- Wiedza praktyczna na temat urządzeń audio-video (kamery, obiektywy, oświetlenie, mikrofony, miksery);

- Znajomość programów Adobe Premiere i/lub Da Vinci Resolve w stopniu umożliwiającym swobodny montaż materiałów video;

- Znajomość kodeków audio-video;

- Znajomość obsługi programu Resolume Arena;

- kreatywność i zdolności organizacyjne.

Dodatkowym atutem będzie:

- Doświadczenie w pracy z systemami audio-video i produkcjach video;

- Znajomość obsługi programu Avid Pro Tools;

- Doświadczenie w pracy z media serwerami;

- Znajomość obsługi konsol dźwiękowych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV - oraz listu motywacyjnego drogą elektroniczną na adres: rektorat@at.edu.pl do dnia 1 marca 2019 roku. Przewidujemy zatrudnienie od 1 kwietnia 2019 r., docelowo na umowę o pracę na czas nieokreślony.

Przesyłając CV przekazujecie Państwo dane osobowe, których administratorem będzie Akademia Teatralna im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie, która będzie je przetwarzać w celu przeprowadzenia rekrutacji.

Więcej informacji o tym jak wykorzystujemy Państwa dane i jakie uprawnienia Państwu przysługują znajdą Państwo pod linkiem http://akademia.at.edu.pl/administracia/obowiazuiace-dokumenty/rodo/ oraz w naszej siedzibie, a także pisząc na adres iod@at.edu.pl.