EN

12.07.2018 Wersja do druku

Gdańsk. Interaktywna instalacja-poczekalnia u Szekspira

Gdański Teatr Szekspirowski wzbogacił się o ciekawą instalację. W holu wejściowym stanęła interaktywna poczekalnia, dostępna dla widzów podczas oczekiwania na spektakl czy koncert. Za pomysł i realizację odpowiada Grupa GPEC, która jest Partnerem Teatru.

Od lipca br. widzowie Teatru Szekspirowskiego będą mogli korzystać z ciekawego rozwiązania - interaktywnej poczekalni, wyposażonej w wygodne siedziska, przyjazne oświetlenie w trzech kolorach oraz możliwość dostosowania temperatury do własnych potrzeb. Autorska konstrukcja Grupy GPEC zapewni komfort cieplny w chłodniejsze dni oraz ochłodę w trakcie letnich upałów. Wszystkimi parametrami interaktywnej poczekalni mogą sterować sami goście, - Współpracujemy z Teatrem Szekspirowskim, bo łączą nas wspólne wartości. Podobnie jak gdański teatr, w Grupie GPEC szanujemy tradycję, ale jednocześnie wiemy, że będzie żywa tylko wtedy, kiedy będziemy ją dostosowywać do zmieniającej się rzeczywistości - mówi Grzegorz Blachowski, kierownik działu PR Grupy GPEC. - Tak samo jest z energetyką. Dzisiaj to nie tylko ciepło czy energia elektryczna, ale kompleksowa usługa energetyczna dla klienta, zadbanie o jego komfort na wielu poziomach. Tę filozofię widać

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Materiał nadesłany

Data:

12.07.2018