EN

28.05.2018 Wersja do druku

Wrócili widzowie i sponsorzy

Największym bogactwem każdego festiwalu jest publiczność. Na wszystkich spektaklach był nadkomplet, a frekwencja wahała się od 103 do 112 proc. Spektaklom towarzyszyły spotkania z aktorami, w których uczestniczyło 450 osób. Na festiwal powrócili też sponsorzy - 15 firm wspierało 58 Kaliskie Spotkania Teatralne - pisze Jacek Cieślak w Rzeczpospolitej.

- Festiwal był udany - powiedział Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego. - Spełnił swoje cele i przyniósł zakładane przez organizatora efekty. Dla nas ważne jest otwarcie festiwalu i teatru na widza, czyli zapewnienie dostępności do wydarzeń jak najszerszemu gronu osób o różnym statusie społecznym, w różnym wieku. Dzięki odpowiedniemu systemowi sprzedaży wejściówek na każdym spektaklu konkursowym mogła się pojawić zróżnicowana widownia. Byli u nas zaangażowani widzowie, którzy uczestniczyli w głosowaniu na laureata Nagrody Publiczności. Tak jak Kalisz jest najstarszym polskim miastem, tak festiwal teatralny organizowany w mieście Marii Dąbrowskiej ma najdłuższą w kraju tradycję. Jego wyjątkowość polega na tym, że jako Festiwal Sztuki Aktorskiej nagradza aktorki i aktorów. Tegoroczną edycją pokierował Bartosz Zaczykiewicz, reżyser, a od września dyrektor kaliskiego Teatru im. Bogusławskiego. Już pierwszego wieczoru fest

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Wrócili widzowie i sponsorzy

Źródło:

Materiał nadesłany

Rzeczpospolita nr 122 Dodatek Życie Regionów

Autor:

Jacek Cieślak

Data:

28.05.2018

Festiwale