EN

2.05.2018 Wersja do druku

Lublin. Kampania reklamowa Carnavalu Sztukmistrzów z rozmachem

Co najmniej 118,6 tys. zł wydadzą władze Lublina na reklamę Carnavalu Sztukmistrzów na 100 billboardach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Trójmieście.

Tyle życzy sobie Clear Channel Poland, najtańsza z czterech firm, które złożyły miastu swoje oferty. Niewiele droższa (119,3 tys. zł) jest spółka STROER Media, z ceną 144,9 tys. zł stanęła do przetargu firma Cityboard Media, zaś najdroższa okazała się spółka AMS (168,9 tys. zł). Zlecenie obejmuje druk plakatów, ich naklejenie i miesięczną ekspozycję.

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Carnaval Sztukmistrzów: W całej Polsce stanie 100 billboardów. Ile wydamy na reklamę?

Źródło:

Materiał nadesłany

Dziennik Wschodni online

Autor:

drs

Data:

02.05.2018

Festiwale