Teatr Żydowski poszukuje specjalisty ds. PR/mediów.
Do głównych zadań specjalisty ds. PR/mediów należeć będzie: redagowanie materiałów prasowych, lokowanie informacji w mediach, planowanie i organizacja konferencji, prób medialnych, eventów i innych wydarzeń, organizowanie wywiadów i spotkań w mediach, współprowadzenie komunikacji z wykorzystaniem kanałów Social Media, tworzenie kampanii wizerunkowych teatru, współtworzenie i wsparcie innych działów przy tworzeniu kampanii promocyjno-reklamowych, pozyskiwanie partnerów i sponsorów oraz patronatów medialnych, bieżące monitorowanie i analiza rynku, analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań. Wymagania: doświadczenie w pracy w obszarze kultury (teatr), wykształcenie wyższe - preferowane dziennikarstwo lub PR, doskonała znajomość języka polskiego (umiejętność pisania tekstów , "lekkie pióro"), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, prowadzenie kanałów Social Media, umiejętność zarządzania kampaniami reklam