EN

13.09.2017 Wersja do druku

Warszawa. IAM zaprezentował nowe kierunki promocji polskiej kultury

Chcemy, żeby kultura polska była inspiracją dla zagranicznych twórców; to jest nowa misja Instytutu. Główne jej wartości to: inspiracja, współpraca, rozwój i trwałość, które tworzą podstawy naszych projektów - powiedział w środę dyrektor IAM Krzysztof Olendzki.

Instytut Adama Mickiewicza zaprezentował nowe kierunki rozwoju promocji polskiej kultury za granicą. Program poświęcony będzie rozwojowi kultury cyfrowej, obszarów projektowania - mody i architektury oraz zwiększeniu aktywności w Europie Środkowo-Wschodniej. - Chcemy żeby kultura polska była inspiracją dla zagranicznych twórców; to jest nowa misja instytutu, którą realizujemy już od pewnego czasu bardzo skutecznie. Główne wartości to: inspiracja, współpraca, rozwój i trwałość. Te cztery wartości wzajemnie się uzupełniają i tworzą podstawy naszych projektów. (...) Została powołana nowa rada instytutu, której przewodniczącym został prof. Zdzisław Krasnodębski, a w jej skład wchodzą menedżerowie kultury, którzy są ekspertami w zakresie współpracy międzynarodowej - powiedział w środę dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza (IAM) Krzysztof Olendzki. Jak dodał, program IAM na następne lata to "stawia przede wszystkim na trzy nowe dziedzi

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

PAP

Autor:

Marek Sławiński

Data:

13.09.2017