EN

10.05.2017 Wersja do druku

Warszawa. Kampania wizerunkowa "Rynek Nowego Myślenia"

Ruszyła pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej Teatru WARSawy. Będzie kontynuowana do końca tego roku.

"Rynek Nowego Myślenia" jest nie tylko promocją jednego z warszawskich teatrów, ale też wyjątkowego miejsca w Warszawie, jakim jest Rynek Nowego Miasta. Nawiązuje do nazwy lokalizacji, w której mieści się teatr, ale też do idei "nowego myślenia" - otwarcia na dyskusje, różnych form dyskusji - debat, czytania performatywnego, działań edukacyjnych czy warsztatowych. Otwiera się też na inne wydarzenia kulturalne - jak koncerty i wystawy. To miejsce, które ma służyć Warszawiakom oraz wszystkim tym, którzy odwiedzając Warszawę chcą zobaczyć nie tylko sztukę teatralną, ale też mieć okazję do uczestniczenia w ciekawej dyskusji, wymianie myśli i poglądów. - Rynek Nowego Myślenia to dla mnie swoiste miejsce wyrażania swoich myśli, pokazywania twórczości, spierania się poglądów. To nowi ludzie... świeżość pomysłów, oryginalny repertuar, adaptacje zamiast gotowych dramatów - mówi Adam Sajnuk, dyrektor teatru WARSawy. - Ale to nie eksperyment,

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Materiał nadesłany

Data:

10.05.2017