EN

3.04.2017 Wersja do druku

Olsztyn. Teatr Jaracza z nową odsłoną odważnej kampanii reklamowej

Ostatnią część sezonu Teatr im. Jaracza rozpoczął jubileuszową 25. edycją Olsztyńskich Spotkań Teatralnych, a także nową odsłoną kampanii reklamowej.

Kolejna kampania, grając na stereotypach, ponownie nieco przewrotnie zachęca do wizyty tych widzów, którzy uważają teatr za miejsce sztuki trudnej i niedostępnej. - Posiłkując się różnymi kliszami funkcjonującymi w naszym społeczeństwie, ale w nawiązaniu do świata i symboliki teatru, staramy się konsekwentnie zachęcać do wizyty u nas tych, którzy na co dzień wybierają łatwiejsze formy sztuki i rozrywki w telewizji, w kinie czy Internecie mówi Maciej Lewandowski, rzecznik prasowy olsztyńskiego Teatru Jaracza, To trzecia kampania reklamowa zrealizowana w tym sezonie przez olsztyńskiego Jaracza. Tym razem oryginalne grafiki nawiązują do tak znanych tytułów wystawianych na polskich scenach, jak "Pan Tadeusz", "Dziady" i "Zemsta". - Wyrazistymi kreacjami chcemy zwrócić uwagę odbiorców, że teatr oferuje odmienny od codziennego poziom i rodzaj kultury, ale kultury dostępnej, zapraszającej do społeczności ludzi wrażliwych, poszukujących nowyc

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

materiał nadesłany

Data:

03.04.2017