W nowy sezon olsztyński Teatr im. Stefana Jaracza wszedł nie tylko ze znakomitymi premierami, ale przede wszystkim z nową kampanią reklamową.
Zarówno pierwsza, jesienna odsłona kampanii, jak i ta druga noworoczna, ma przekonać do wizyty w teatrze tych, którzy na co dzień wybierają łatwiejsze formy sztuki i rozrywki w telewizji, w kinie czy Internecie. - Kampania wizerunkowa teatru ma przekonać mieszkańców Olsztyna, że mamy do czynienia z wysoką jakością produktu kulturalnego, oferującego zupełnie odmienny od codziennego poziom i rodzaj kultury, ale kultury dostępnej, zapraszającej do społeczności ludzi wrażliwych, poszukujących nowych wrażeń i emocji tłumaczy Maciej Lewandowski, rzecznik prasowy Teatru Jaracza. Dodaje, że dziś Teatr Jaracza to wysoka jakość spektakli, świetni aktorzy, prestiżowe festiwale teatralne, nowoczesny i efektowny, a zarazem przystosowany do różnych potrzeb i zabytkowy gmach teatru, wysoka jakość obsługi widza w punktach sprzedaży biletów, ale przede wszystkim radość i satysfakcja płynąca z innego rodzaju emocji niż kultura komercyjna. P