EN

27.10.2016 Wersja do druku

Warszawa. Publiczność 2016 - RAPORT [dokumentacja]

Publikujemy raport z badania publiczności, która 14 maja 2016 stanęła w kolejkach do teatralnych kas i wzięła udział w akcji "Bilet za 400 groszy". Badanie przeprowadziła na zlecenie Instytutu Teatralnego Fundacja Obserwatorium Żywej Kultury - Sieć Badawcza pod kierownictwem prof. dr hab. Barbary Fatygi.

W przeprowadzonym 14 maja 2016 badaniu publiczności teatralnej, która wzięła udział w organizowanej przez Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego akcji "Bilet za 400 groszy", wzięli udział widzowie 76 polskich teatrów z 29 miast. Zespół badaczy z Fundacji Obserwatorium Żywej Kultury - Sieci Badawczej liczył 70 osób. Głównym celem projektu było zbadanie publiczności w kontekście jej kompetencji kulturowych, ekonomicznej dostępności teatru oraz zagrożenia wykluczeniem z kultury. Było to pierwsze tego typu, wykonane w standardzie akademickim, badanie w Polsce. Raport został zaprezentowany 26 października 2016 w siedzibie Instytut Teatralnego. Wyniki badania omawiały prof. Barbar Fatyga, dr Bogna Kietlińska oraz Kaja Rozdzyńska-Stańczak. Poniżej publikujemy linki, pod którymi znajdziecie Państwo treść raportu w dwóch wersjach: do lektury on-line oraz do druku (z możliwością pobrania) - patrz linki poniżej.

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Informacja własna

Data:

27.10.2016