Spotkać je możemy na przystankach, w centrach handlowych lub na ulicy. W centrum Gdyni na przechodniów spogląda dziewięcioro postaci, które wraz z hasłem umieszczonym w dymku mogą (i mają) intrygować przechodniów.
Ludzie widoczni na citylightach, plakatach lub w postaci kartonowych sylwetek naturalnych rozmiarów to artyści - bohaterowie kampanii promocyjnej Centrum Kultury w Gdyni. Artystów współpracujących z Centrum Kultury w Gdyni poproszono o udział w nowej kampanii promocyjnej. - Na pomysł, by skorzystać w kampanii z wizerunków współpracujących z nami artystów wpadł Piotr Sobierski. Zdecydowaliśmy się na reklamę ambientową po to, by sprawdzić, czy w przyszłości warto inwestować w taką formę promocji. Tym bardziej, że przygotowaliśmy program na cztery kolejne miesiące i zastanawialiśmy się jak wypromować nasze propozycje. Mamy już pierwsze sygnały zwrotne, że takie działania spotykają się z pozytywnym przyjęciem. Chodziło nam także o to, by zachęcić gdynian do zaglądania na naszą stronę internetową, na której odnotowaliśmy dużo większy ruch niż wcześniej. Nie ukrywam, że przekłada się to także na sprzedaż biletów, co nas najbardziej