EN

20.10.2016 Wersja do druku

Gdynia. Artyści Centrum Kultury na plakatach

Spotkać je możemy na przystankach, w centrach handlowych lub na ulicy. W centrum Gdyni na przechodniów spogląda dziewięcioro postaci, które wraz z hasłem umieszczonym w dymku mogą (i mają) intrygować przechodniów.

Ludzie widoczni na citylightach, plakatach lub w postaci kartonowych sylwetek naturalnych rozmiarów to artyści - bohaterowie kampanii promocyjnej Centrum Kultury w Gdyni. Artystów współpracujących z Centrum Kultury w Gdyni poproszono o udział w nowej kampanii promocyjnej. - Na pomysł, by skorzystać w kampanii z wizerunków współpracujących z nami artystów wpadł Piotr Sobierski. Zdecydowaliśmy się na reklamę ambientową po to, by sprawdzić, czy w przyszłości warto inwestować w taką formę promocji. Tym bardziej, że przygotowaliśmy program na cztery kolejne miesiące i zastanawialiśmy się jak wypromować nasze propozycje. Mamy już pierwsze sygnały zwrotne, że takie działania spotykają się z pozytywnym przyjęciem. Chodziło nam także o to, by zachęcić gdynian do zaglądania na naszą stronę internetową, na której odnotowaliśmy dużo większy ruch niż wcześniej. Nie ukrywam, że przekłada się to także na sprzedaż biletów, co nas najbardziej

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Artyści na plakatach. Akcja promocyjna Centrum Kultury w Gdyni

Źródło:

Materiał nadesłany

www.trojmiasto.pl

Autor:

Łukasz Rudziński

Data:

20.10.2016