EN

5.10.2016 Wersja do druku

Kraj. Rusza czwarta edycja Miesiąca Teatrów Groupon

Człowieku, trochę kultury! To hasło tegorocznej odsłony Miesiąca Teatrów, który jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie wydarzeniami artystycznymi oraz potrzebę promocji kultury dostępnej dla wszystkich.

Jak wykazało badanie przeprowadzone przez Groupon, główną barierę w chodzeniu do teatru stanowią koszty. Aż 57% badanych zrezygnowało w tym roku z pójścia do teatru ze względu na cenę biletu. Dlatego też, w październiku, Groupon wraz z teatrami największych polskich miast, przygotował specjalną ofertę. Przez cały miesiąc, użytkownicy serwisu będą mieli okazję wybrać się na wybrany spektakl w cenie niższej niż zazwyczaj. Ideą Groupon jest zachęcanie ludzi do wyjścia z domu i zbierania unikalnych doświadczeń, dlatego cieszy nas, że możemy przyczynić się do częstszych wizyt Polaków w teatrach. Doceniamy ogromne zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni przez naszych klientów oraz partnerów podczas poprzednich edycji tego przedsięwzięcia i z radością patrzymy, jak z roku na rok przyłączają się do naszej inicjatywy kolejne instytucje - to dla nas olbrzymia motywacja, ale też wyzwanie. W obecnej odsłonie, miłośnicy sztuki teatralnej mogą c

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Materiał nadesłany

Data:

05.10.2016