EN

25.06.2016 Wersja do druku

Kraków. Miasto nie czuje kultury poprzez swoje 6 zmysłów

W internecie wciąż straszą nieaktualizowane od dawna strony projektu kulturalnego "6 zmysłów", który miał być sposobem na promowanie kultury Krakowa.

W 2008 roku, z inicjatywy Filipa Berkowicza pracującego wówczas jako Pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury i Promocji, powstał projekt pod marką 6 zmysłów - strategia nieszablonowej promocji Krakowa poprzez wydarzenia kulturalne, skierowane do turystów i mieszkańców. Miały korzystać z efektu "połączonej promocji", budować wizerunek miasta kultury. Wspólnej polityce podlegały m.in. festiwale Misteria Paschalia, Sacrum - Profanum, Festiwal Muzyki Polskiej, oraz te zupełnie nowe: Cracow Screen Festival, Art Boom, Off Camera i Boska Komedia. Ale po tym, jak pomysłodawca tej koncepcji odszedł z magistratu, posypała się koncepcja. - PR-owo to raczej katastrofa. Profil na portalu społecznościowym nieaktualizowany od 2013 roku, strona również nieaktualna. Zamiast promocji Krakowa wychodzi gapiostwo, by nie powiedzieć nieprofesjonalizm - tłumaczy Mariusz Zawiślak, specjalista od marketingu instytucji kultury. I dodaje: - Szkoda tego pomysłu. Wspóln

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Kraków już nie czuje kultury poprzez swoje 6 zmysłów

Źródło:

Materiał nadesłany

Dziennik Polski online/24.06

Autor:

Łukasz Gazur

Data:

25.06.2016