Najnowszy raport MUSE na temat videomarketingu wymienia Teatr Muzyczny Capitol na trzecim miejscu, jeśli chodzi o ilość wyświetleń kanału od początku istnienia.
W nowej branży, czyli wśród teatrów, filharmonii i oper, Teatr Muzyczny Capitol jest także wśród najczęściej subskrybowanych kanałów. Wyprzedza nas Filharmonia Narodowa z Warszawy i Opera Podlaska. Zapraszamy w odwiedziny: na naszym youtubowym kanale obejrzeć można najchętniej wyświetlane przez widzów videoklipy z serii W Capitolu, kiedy nie patrzysz... i zwiastuny naszych spektakli: https://www.youtube.com/user/teatrcapitol - W czasach dominacji mediów internetowych nad podupadającymi mediami publicznymi YouTube stanowi dla nas nową generację telewizji. Przywiązujemy wielką wagę do jakości prowadzonych przez nas kanałów Teatru Muzycznego Capitol i Przeglądu Piosenki Aktorskiej. Stworzyliśmy muzyczny talk-show "Nut Ferment", którego kanał przyciąga kolejne tysiące widzów. Z radością przyjmujemy informacje o rosnącej ich popularności. W końcu teatr to nie tylko budynek ze sceną - komentuje dyrektor naczelny i artystyczny Capitolu Konrad Imie