EN

19.05.2015 Wersja do druku

Bydgoszcz. Teatr Polski szuka Kierownika Działu Promocji

Teatr Polski im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy poszukuje kandydatów na stanowisko: Kierownik Działu Promocji (na czas zastępstwa)

Opis stanowiska: tworzenie i realizacja kampanii reklamowych i PR-owych - w tym w zakresie marketingu treści i ambient marketingu -Teatru oraz międzynarodowego Festiwalu Prapremier, opracowanie strategii promocji i komunikacji Teatru oraz planu jej realizacji, organizowanie pracy i kierowanie zespołem pracowników w celu realizacji zadań Działu w zakresie: planowania, organizacji, administracji, nadzoru, kontroli i analizy pracy, aktywne kreowanie wizerunku Teatru, inicjowanie, planowanie i realizacja jakościowych badań widowni i "antywidowni", tworzenie i realizacja narzędzi ewaluacji działań komunikacyjnych i działalności merytorycznej teatru, inicjowanie i realizacja działań z zakresu rozwoju widowni, tworzenie skutecznych, oryginalnych i efektywnych form promocji wszystkich rodzajów działalności merytorycznej teatru, merytoryczne przygotowywanie umów w zakresie dotyczącym Działu Promocji. archiwizacja materiałów dotyczących artystycznej działalno�

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Materiał nadesłany

Data:

19.05.2015