EN

10.04.2015 Wersja do druku

TVP Kultura. Nowy layout i kampania urodzinowa

Wiosennie i urodzinowo - już wkrótce TVP Kultura zaprezentuje się widzom w nowej oprawie graficznej. Zmiana widoczna będzie na Antenie od 11 kwietnia. Tego dnia rozpocznie się także urodzinowa kampania promocyjna TVP Kultura.

25 kwietnia jedyny polski kanał telewizyjny w całości poświęcony kulturze będzie obchodził 10-lecie swojego istnienia. Jest to okazja do odświeżenia identyfikacji wizualnej kanału, która ma podkreślać kreatywność, otwartość, bliskość Anteny. 11 kwietnia wprowadzony zostanie nowy logotyp oraz nowa oprawa graficzna Anteny. Autorką oprawy jest młoda artystka, graficzka i ilustratorka Julia Mirny. Nowy projekt, co charakterystyczne dla TVP Kultura, jest bardzo odważny i wyrazisty. Mocne kolory, ekspresyjne wzory, czcionka na bazie malowanych liter oraz wycięte, animowane twarze to jego znaki rozpoznawcze. - Twarz zdradza charakter, emocje, jest symbolem tożsamości. Zmieniające się twarze występujące w animacjach można interpretować jako różne twarze kultury lub też - bardziej dosłownie - jako twarze i oczy widza - o swoim projekcie opowiada Julia Mirny. Animacje przygotowane przez artystkę są humorystyczne i niepokojące zarazem, autorka często się

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Materiał nadesłany

Data:

10.04.2015

Teatry