Krakowska scena osiągnęła w minionym roku imponujący wynik, przyciągając 167 tysięcy teatromanów.
- Widzów w naszym teatrze traktujemy zawsze jak długo oczekiwanych gości. Z takim poczuciem wchodzą i wychodzą z naszego teatru - mówi Henryk Jacek Schoen, dyrektor teatru Bagatela, zdradzając jedną ze składowych frekwencyjnego sukcesu, jaki osiągnęła krakowska placówka. W minionym roku odwiedziło ją prawie 167 tys. widzów. Takim wynikiem nie może poszczycić się dziś żaden teatr w Polsce. Dyrektor Bagateli nie jest zaskoczony tym imponującym wynikiem, gdyż od piętnastu lat konsekwentnie realizuje raz obraną politykę zarządzania teatralną instytucją. - Od samego początku wiedziałem, że zarządzanie teatrem powinno opierać się na produkcji spektakli i ich efektywnej sprzedaży. Dlatego wykorzystujemy w tym celu wszelkie techniki marketingowe obecne dziś na rynku, przy jednoczesnym traktowaniu przedstawienia jako produktu wyjątkowego, którego wartość artystyczna jest zawsze nadrzędna - podkreśla Schoen. Pod pojęciem marketingowych metod kr