W dniach 4-5 listopada odbyła się Międzynarodowa Konferencja "Marketing Identity" w Centrum Kongresowym Smolenice Castle, organizowana przez University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava. Uczestnicy spotkania wysłuchali wykładu o działaniach marketingowych gliwickiej sceny.
Celem debaty, w której wzięło udział 150 naukowców z 11 europejskich krajów, była prezentacja innowacyjnych rozwiązań w marketingu, komunikacji i mediach. Polskę reprezentowała dr Katarzyna Walotek-Ściańska z Katedry Dziennikarstwa Ekonomicznego i Nowych Mediów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Dr Walotek-Ściańska wygłosiła referat "New Media in Promotion of Polish Theatres and Theatre Projects - on the Example of the Gliwice Music Theatre". Zaprezentowała na forum międzynarodowym działania Gliwickiego Teatru Muzycznego w zakresie promocji i kontaktu z widzem, oceniając je jako innowacyjne, kreatywne i odpowiadające na oczekiwania odbiorców.