- Chcieliśmy pozyskać miejsca, które kształtują obraz polskiego życia teatralnego. Do akcji włączyły się m.in. Teatr Polski we Wrocławiu, Teatr Nowy w Poznaniu, TR Warszawa, Teatr Wielki
- Opera Narodowa, Teatr Studio i Powszechny w Warszawie - zapowiada Paweł Dobrowolski, menedżer projektu Miesiąc Teatrów.
W ramach Miesiąca Teatrów - przez pięć najbliższych tygodni będzie można kupić przez internet (na stronie www.groupon.pl) bilety po niższych cenach na ponad 100 tytułów z 40 scen z całej Polski. Są wśród nich przedstawienia uznane przez krytyków, wydarzenia artystyczne. ROZMOWA Z PAWŁEM DOBROWOLSKIM, MENEDŻEREM MIESIĄCA TEATRÓW Dorota Wyżyńska: Do niedawna w teatralnej ofercie Groupona można było znaleźć jedynie produkcje typowo komercyjne. Obok masażu balijskiego i wakacji w hotelu pięciogwiazdkowym w Kołobrzegu proponowano nam farsę albo kabaret. Próbujesz to zmienić. W ramach Miesiąca Teatrów pojawiły się bilety również na teatralne hity, wydarzenia artystyczne, jak np. poznańskie "Dziady" w reżyserii Radosława Rychcika czy spektakl TR Warszawa - Jackson Pollesch". Paweł Dobrowolski: Nawiązaliśmy współpracę z teatrami publicznymi i prywatnymi wystawiającymi teksty klasyczne i współczesne. Zależało nam przede wszystkim na dużych