EN

2.03.2004 Wersja do druku

k2 po liftingu

Promocją wrocławskiego Teatru k2 zajęła się znana agencja reklamowa.

Ballady morderców teatru k2 znów trafiają na scenę. -Przeprowadziliśmy głęboki lifting naszej marki - mówi Robert Moskwa, szef Fundacji Proscen, prowadzącej teatr. Robert Moskwa przekonuje, że sztukę można reklamować jak konserwy i samochody. Może się uda, bo promocją przedstawień k2 zajęła się międzynarodowa agencja reklamowa. Teatr k2 wraca do życia po półrocznej przerwie. W najbliższy weekend pokaże legendarny już spektakl z udziałem Kingi Preis i Mariusza Drężka na Scenie na Świebodzkim. W grudniu opuścił swoją dotychczasową siedzibę przy ul. Kuźniczej. Powodem były zaległości wobec miasta w opłatach za korzystanie z lokalu. Teatr k2 dawał dotąd 6-7 przedstawień w miesiącu dla stuosobowej widowni, teraz chce przyciągnąć dwa razy więcej widzów. - Nie przejmujemy Sceny na Świebodzkim, będziemy tam występowali gościnnie, na podobnych zasadach co Teatr Pantomimy - wyjaśnia Robert Moskwa. Promocją teatru, który musi zapełnić w

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Nowe oblicze wrocławskiego teatru k2.

Źródło:

Materiał nadesłany

Słowo Polskie Gazeta Wrocławska nr 52

Autor:

Tomasz Wysocki

Data:

02.03.2004