EN

6.04.2004 Wersja do druku

Reklama dokształcania

EKRANIKONOPA - Felieton Pawła Konopczyńskiego

Nie wiem, czy to efekt zmiany prezesa TVP, nowej polityki kulturalnej Programu 1, sprawa przypadku, czy wreszcie wpływ wypadającego dzień wcześniej Międzynarodowego Dnia Teatru, lecz cokolwiek to było, gratuluję akcji promocyjnej, która miała miejsce w Jedynce w niedzielę 28 marca w przeddzień premiery "Hamleta" w Teatrze Telewizji. Może się mylę, ale chyba po raz pierwszy od bardzo dawna w telewizji zwanej publiczną przeprowadzono aż tak bardzo zmasowany atak informacyjny przed poniedziałkowym przedstawieniem. Szczerze biję wiec brawo, bo to właściwa droga w czasach, gdy walka o klienta, czyli w tym przypadku widza, staje się obowiązkowa. Może dzięki temu jakaś zbłąkana i zdezorientowana istota świadomie wyrzekła się obejrzenia po raz kolejny zwisającego na uprzęży Toma Cruise'a w "Mission: Impossible" albo zrezygnowała z "Potyczek Jerry'ego Springera" i użyła pilota, by zobaczyć miotaną straszliwymi emocjami Grażynę Szapołowską w roli królow

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Reklama dokształcania

Źródło:

Materiał nadesłany

To&Owo nr 15

Autor:

Paweł Konopczyński

Data:

06.04.2004

Realizacje repertuarowe