Aktorzy w reklamach

12-11-2007
01-04-2015
Kraj. Pierwsza polska aktorka w kampanii L'Oreal
Aleksandra Prykowska dołączyła do elitarnego grona gwiazd reklamujących ekskluzywne kosmetyki.
02-01-2014
Rok, który mija, był dla mnie cudownie hojny
- Za uczestnictwem w telewizyjnej reklamie najpierw poszła u mnie rola w "Pierwszej miłości", teraz w "M jak miłość". A dla aktora to granie jest najważniejsze. Dlatego pilnuję, żeby nie być tylko "blondynką z reklamy", ale przede wszystkim aktorką. Na moje szczęście obecnie również dużo gram w teatrach - mówi BARBARA KURDEJ-SZATAN, aktorka Teatru Nowego w Poznaniu.
18-11-2013
Słynna blondynka z reklam Play: Nie chcę grać "po warunach"
- Chciałabym zagrać coś wbrew sobie, coś, co mnie rozwinie. A nie rolę "po warunach". To znaczy, że chciałabym zagrać coś, do czego nie będą pasowały moje blond włosy, sympatyczna buzia i miły uśmiech - mówi BARBARA KURDEJ-SZATAN, aktorka Teatru Nowego w Poznaniu (obecnie na urlopie).
06-11-2013
Co przystoi aktorowi
- Razem z Krzysztofem Warlikowskim (...) doszliśmy do wniosku, że warto zrobić jedną reklamę, żeby potem przez kilka miesięcy nie musieć dorabiać na boku i móc skupić się wyłącznie na pracy w teatrze - mówi Maciej Stuhr i podkreśla, że starannie wybiera reklamy, w których się pojawi.
04-04-2013
Aktor wiary(nie)godny
Przyjemnie żyło się w dawnych czasach PRL-u, gdy aktorstwo było zawodem polegającym na graniu w teatrze, filmie, słuchowiskach radiowych lub - w najgorszym razie - na recytowaniu wierszy na akademiach ku czci. Przyjemnie - przynajmniej widzowi. A aktorzy, choć jakiegoś znacznego majątku na uprawianiu swojego zawodu dorobić się nie mogli, korzystali na tej jednoznaczności, otaczani szacunkiem i bezwarunkową sympatią - pisze Jacek Rakowiecki na blogu Filmowisko.
02-04-2013
Warszawa. Pracownicy Biedronki do Daniela Olbrychskiego
Stowarzyszenie Stop Wyzyskowi Biedronka, zrzeszające byłych i obecnych pracowników tej sieci, protestuje przeciw udziałowi Daniela Olbrychskiego w jej reklamie. Organizacja podkreśla, że Biedronka należy do portugalskiego koncernu i była karana sądownie za łamanie praw pracowników.
29-03-2013
Redbad Klijnstra: Olbrychski? To dopiero jest bolszewizm!
- Dziś każda partia polityczna w równym stopniu traktuje kulturę zbyt doraźnie i użytkowo. Dla polityków obszar kultury i sztuki jest na szarym końcu. To wielki błąd, bo w obszarze kultury wyrabiany jest spory procent PKB - mówi Redbad Klijnstra w rozmowie z Jackiem Nizinkiewiczem z Rzeczpospolitej.
12-03-2013
Daniel na sprzedaż
- Tyle lat pracowałem na swoją twarz, że mogę teraz schylić się po te pieniądze w reklamie - mówi Daniel Olbrychski w rozmowie z Magdaleną Rigamonti w tygodniku Wprost.
11-03-2013
Czy Olbrychskiemu wypada reklamować Biedronkę?
Według specjalistów od wizerunku występ w reklamie Biedronki zamyka Olbrychskiemu drogę do współpracy z markami luksusowymi. Ekspertka Karolina Gadzińska na portalu natemat.pl powiedziała: - Produkt musi pasować do osoby. Trzeba być selektywnym, nie pojawiać się wszędzie. Kiedy pojawiamy się wszędzie, nasza wiarygodność jest znikoma.
22-02-2013
Kraj. Daniel Olbrychski w reklamie Biedronki
Rusza kampania reklamująca polskie produkty spożywcze dostępne w sklepach Biedronka. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy Duda Polska, MEC, Oto Films i Orka - jest Daniel Olbrychski.
02-11-2012
Mumio kończy z reklamą
Rozstanie Mumio i Polkomtela to skutek rozstrzygnięcia przetargu na nową strategię reklamową marki, którą wygrała inna agencja. Jacek Borusiński mówi, że Mumio skupi się teraz na działalności artystycznej, na przyszły rok grupa szykuje nowy spektakl, pracuje też nad projektem filmowym - pisze Marcin Zasada w Polsce Dzienniku Zachodnim.
27-09-2011
Sztuka dla pieniędzy
Czasy, w których gwiazdy tłumaczyły się z udziału w reklamie, minęły bezpowrotnie. Dziś zachęcanie do kupna kredytu to żaden powód do wstydu. Celebryci wręcz prześcigają się, kto za taką pracę dostanie więcej. I nic dziwnego, bo ci z najdroższej półki pożyczki brać nie muszą. Pytanie tylko, czy potrafią do tego nakłonić "zwykłych" Polaków. W pierwszej połowie lat 90 komercja była czymś złym. Dziś gaże za udział w reklamie sięgają kilku milionów złotych - pisze Katarzyna Jaroszyńska w Sukcesie.
14-06-2011
Grać czy mieć
Aktorzy w XXI wieku zarabiają w serialach i reklamach, a artystami są w teatrze. - Zmieniła się ich rola społeczna - uważa prof. Wiesława Kozek, autorka publikacji "Polaktor. Aktorzy na rynku pracy". O publikacji czytamy w Rzeczpospolitej.
01-02-2011
Kraj. Lemur Arkadiusz Jakubik reklamuje Plusikowe
W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa Plusikowego w iPlusie. Akcję z udziałem Arkadiusza Jakubika przygotowały firmy Young & Rubicam i Media Direction OMD.
01-02-2011
Ja, jako kostka rosołowa
Jeszcze kilkanaście lat temu udział znanych artystów w reklamach był bulwersujący. Po ponad dekadzie mało kto już wątpi, że praca w reklamie realizuje odwieczną misję aktora, czyli ucieleśnianie zbiorowych snów i marzeń. Czy w ZASP nie powinna powstać sekcja aktorów reklamy? - pyta Maciej Nowak w Krytyce Politycznej.
18-06-2010
Kraków. Jerzy Stuhr skacze z wieży mariackiej
Krakowski aktor Jerzy Stuhr pojawi się w kinowych spotach reklamujących kampanię "Gołębie kręcą Kraków".
05-03-2010
Warszawa. Stuhrowie w kampanii karty Class&Club
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa karty kredytowej Class&Club. W wykorzystywanych w niej spotach występują Jerzy i Maciej Stuhrowie.
27-01-2010
Koniec Majchrzaka?
Muszę się państwu do czegoś przyznać: nie zszokowała mnie reklama piwa z udziałem Krzysztofa Majchrzaka - pisze Roman Pawłowski w swoim felietonie z cyklu "Kronika wypadków kulturalnych" w Gazecie Wyborczej - Stołecznej.
24-11-2009
Warszawa. Kondrat najlepszy dla banków
Dom Mediowy Macroscope OMD zbadał opinie polskich internautów na temat osób publicznych, które nadają się lub nie do reklamowania banków. Internauci orzekli, że Katarzyna Figura i Leo Beenhakker, nie nadają się do takich kampanii, natomiast za najlepszych w reklamowaniu banków uznani zostali Marek Kondrat i Piotr Fronczewski.
12-05-2009
Warszawa. Kot, Adamczyk i Różczka w akcji reklamowej Netii
Pod hasłem "Wolność wyboru" rusza wizerunkowa kampania reklamowa Netii z udziałem Tomasza Kota, Piotra Adamczyka i Magdaleny Różczki [na zdjęciu]. Aktorzy wcielają się w niej w role polityków walczących o poparcie.
07-05-2009
Warszawa. Kondrat i Fronczewski - najpopularniejsze twarze reklamy
Polacy z udziału w reklamie pamiętają głównie Marka Kondrata, Piotra Fronczewskiego i Krzysztofa Ibisza - wynika z badania ZenithOptimedia. Ankietowani chcieliby natomiast, żeby w kampanie promocyjne zaangażowali się Katarzyna Cichopek, Szymon Majewski i Doda.
24-03-2009
Warszawa. Jerzy i Maciej Stuhrowie znów reklamują Raiffeisen Bank
Jerzy i Maciej Stuhrowie występują w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej Raiffeisen Bank Polska. Tym razem wcielają się w role żołnierzy carskiej floty rozmawiających o inwestowaniu w czasie rewolucji październikowej.
26-08-2008
TVP. Marek Kondrat parodiuje prezydenta?
Pojawiła się w weekend, a już narobiła dużo zamieszania - reklama nowej lokaty bankowej z udziałem znanego aktora. Marek Kondrat [na zdjęciu], wygłaszając orędzie do narodu na tle flag z muzyką Chopina w tle, zachęca do bogacenia się. Politycy PiS nie mają wątpliwości: Kondrat parodiuje prezydenta - pisze DZIENNIK.
02-06-2008
Warszawa. Laura Łącz twarzą kosmetyków Celia
Laura Łącz została twarzą kosmetyków pielęgnacyjnych marki Celia. Aktorka użyczyła swojego wizerunku do reklamującej firmę kampanii pod hasłem: "Celia. Pokolenia pięknych Polek".
02-06-2008
Warszawa. Nowe gwiazdy w reklamie eurobanku
Tomasz Kot, Maciej Żurawski, Rafał Mroczek w reklamie eurobanku.
18-02-2008
Warszawa. Stuhrowie w reklamie Raiffeisen Bank Polska
18 lutego b.r. rusza nowa kampania wizerunkowa Raiffeisen Bank Polska z udziałem Jerzego i Macieja Stuhrów. Spot "Rockefeller" to pierwsza w tym roku odsłona kampanii banku pod hasłem "Bank Ludzi Przedsiębiorczych".
01-02-2008
Warszawa. Aktorki nago w kampanii Dove
Beata Tyszkiewicz, Ewa Kasprzyk oraz Edyta Jungowska wystąpią w nowej kampanii linii Dove pro.age, która rusza w pierwszym tygodniu lutego. Kreacja pokazuje dojrzałe kobiety, które są świadome swojego piękna.
17-01-2008
Towar na deskach
Akcjonariusze mogą nabywać nie tylko elementy dekoracji, ale również fragmenty występu. Można też kupić nazwisko bohatera. Za sprawą "Sic transit gloria mundi" holenderski zespół Alaska uczynił z przedsiębiorczości zasadniczy aspekt spektaklu - pisze Marijn van der Jagt w Forum (przedruk z De Volksrant).
12-11-2007
Gwiazdy muszą zniknąć z reklam leków
Gwiazdy znikają z reklam. I to nie tylko z telewizji. Także z radia, w którym nie może pojawić się głos kojarzony z popularną osobą. Tak wynika z nowelizacji prawa farmaceutycznego, które dostosowano do przepisów unijnych.
17-05-2007
Bankowy wysyp gwiazd w reklamach
Prawdziwy wysyp znanych twarzy reklamujących banki. Janda, Stenka, Zamachowski, Tym, Fronczewski jak na komendę zaczęli właśnie promować kredyty, karty i ubezpieczenia - piszą na portalu gazeta.pl Maciej Samcik i Ewa Bobowska.
13-04-2007
Warszawa. Janda, Stenka i Kot twarzami eurobanku
13-ego kwietnia rusza szeroka kampania reklamowa eurobanku z udziałem gwiazd: Krystyny Jandy, Danuty Stenki oraz Tomasza Kota.