"Kontrapunkt" to na pewno najbardziej znacząca impreza teatralna w tej części Polski. Organizatorzy festiwalu powierzyli zadania promocyjne młodemu szczecińskiemu Teatrowi Karton i myślę, że się nie zawiedli. W ciągu dwóch tygodni, poprzedzających inaugurację festiwalu, zorganizowali w Galaxy cztery akcje promocyjne, wprowadzające w hipermarketową przestrzeń trochę zamieszania, a licznych klientów sklepu wciągające do pewnej gry, może nawet zabawy w teatr - pisze Natalia Walińska.
Ogólnopolski Przegląd Teatrów Małych Form to na pewno najbardziej znacząca impreza teatralna w tej części Polski. Warto zastanowić się nad sposobem jej promowania, gdyż główne miejsce akcji promocyjnych jest dość nietypowe, niewątpliwie od tej prawdziwej Sztuki dalekie i, wydawać by się mogło, w żaden sposób z teatrem nie związane. Organizatorzy festiwalu miejscem reklamowania festiwalu uczynili przestrzeń Galaxy, jednego z większych centrów handlowych w Szczecinie. Rzecz zaskakująca i zastanawiająca zarazem. Promocja teatru w hipermarkecie? Wśród sklepów i sklepików, kawiarenek, restauracji, kina, skierowana do ludzi, którzy masowo przybywają do owego przybytku rozpusty, umożliwiającego zaspokojenie najpotężniejszych nawet konsumpcyjnych pragnień? Kontrapunkt tutaj? Rzeczywiście, takie umiejscowienie wydaje się dziwne, ale zważywszy właśnie na ów tłum, który codziennie odwiedza Galaxy, chyba po trosze uzasadnione. Czy istnieje bowiem w nasz