EN

28.02.2011 Wersja do druku

Białystok. Brakuje na promocję

Koncepcję promocji białostockich imprez kulturalnych w Warszawie grupa Alcokolegtyw stworzyła w ubiegłym roku. Do realizacji niestety nie doszło. W bieżącym, to również się nie uda

W ubiegłym roku magistrat zorganizował konkurs na koncepcję niestandardowej promocji białostockich wydarzeń kulturalnych. Najciekawsze propozycje przedstawiła nieformalna grupa Alcokolegtyw, czyli ludzie związani z projektami filmowymi - Alco.Dudes i teatralnymi - Kolektyw. Zwycięzcy otrzymali 10 tys. zł, ale do tej pory ich patent na ściągnięcie do Białegostoku miłośników teatru, tańca i niezależnych filmów, nie doczekał się realizacji. Głównym założeniem było wymyślenie kampanii Międzynarodowego Festiwalu Szkół Lalkarskich, promowane miały być także m.in. festiwal Underground.pl, ŻubrOFFka, Free Mind Festival czy Dni Sztuki Współczesnej. Po burzy mózgów powstały pomysły na flash moby, etiudy aktorskie, pojedynki taneczne. Miejscem realizacji miała być Warszawa. Miejsca, gdzie najchętniej spotykają się miłośnicy sztuki, także tej niezależnej i studenci szkół artystycznych. Opanowane miały być modne klubokawiarnie i hotele młodzi

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Kulturalna promocja w stolicy. Jeszcze nie teraz

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza - Białystok nr 48 online

Autor:

Monika Kosz-Koszewska

Data:

28.02.2011

Wątki tematyczne