EN

5.01.2011 Wersja do druku

Sprostowanie do recenzji "Rewia w kanałach"

W najnowszym numerze miesięcznika "Teatr" ukazała się recenzja pani Doroty Kozińskiej ze spektaklu "Les Misérables" w Teatrze Muzycznym Roma. Autorka zarzuca dyrektorowi Wojciechowi Kępczyńskiemu mówienie nieprawdy - sprostowanie Daniela Wyszogrodzkiego, kierownika literackiego Teatru Muzycznego Roma.

W najnowszym numerze miesięcznika "Teatr" ukazała się recenzja pani Doroty Kozińskiej ze spektaklu "Les Misérables" w Teatrze Muzycznym ROMA. Autorka zarzuca dyrektorowi Wojciechowi Kępczyńskiemu mówienie nieprawdy. Pisze, że "[dyrektor Kępczyński] musi wmawiać widzom, że producent Cameron Mackintosh tak się zachwycił Teatrem Roma, że chętnie by go kupił na pniu, ale - sami Państwo rozumieją - atak na WTC, kryzys w branży" Zostawmy na boku pobudki, jakie kierowały recenzentką (ewidentnie nie merytoryczne). Pozostańmy przy faktach. Cameron Mackintosh był obecny na polskiej premierze "Miss Saigon" w 2000 roku. Zainteresował się przejęciem i modernizacją TM ROMA. Negocjacje miały charakter czterostronny: (1) Teatr Muzyczny ROMA (podmiot), (2) Urząd Miasta Warszawa (właściciel teatru), (3) kościół (właściciel nieruchomości), Cameron Mackintosh Ltd. (potencjalny inwestor). Ze strony TM ROMA brał w nich udział ówczesny dyrektor finansowy, pan Mare

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Materiał nadesłany

Data:

05.01.2011

Realizacje repertuarowe