EN

14.12.2005 Wersja do druku

Paryż. Teatr Sabat promuje Warszawę

W ambasadzie polskiej w Paryżu odbędzie się 14 grudnia wieczorem impreza promująca Warszawę. Pojawią się przedstawiciele francuskich mediów, agencji podróży oraz francuskich firm działających na polskim rynku. I co zobaczą? Rewię z Teatru Sabat.

Specjalnością Sabatu są rewie oraz kabaretowe show. W Warszawie to jedyna taka scena. Cztery lata temu założyła ją Małgorzata Potocka. Zamiast tradycyjnej widowni ma salę restauracyjną. Wieczór rozpoczyna się tam kolacją, następnie jest spektakl, a później tańce do rana. Najtańszy bilet kosztuje 90 zł, najdroższy 200 zł. Dlaczego władze miasta, a konkretnie Biuro Informacji i Promocji Turystycznej Urzędu m.st. Warszawy, zdecydowały się wysłać do Francji jako naszą wizytówkę komercyjny, prywatny teatr rewiowy, a nie np. spektakl z jednego z teatrów miejskich? - Musieliśmy wziąć pod uwagę, że publiczność będzie dwujęzyczna. Dobór prezentacji zależał więc od pokonania bariery językowej - wyjaśnia Katarzyna Adamska, rzecznik prasowy Biura Informacji i Promocji Turystycznej Urzędu m.st. Warszawy. Na pytanie, dlaczego teatr prywatny, a nie któryś z miejskich, Adamska odpowiada: - Żaden nie miał odpowiedniego programu. Nie da si

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Jak władze miasta promują Warszawę za granicą?

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza - Stołeczna nr 290

Autor:

Izabela Szymańska

Data:

14.12.2005