EN

27.04.2010 Wersja do druku

Olsztyn. Niekonwecjonalna reklama Teatru Jaracza

Wandalizm kontrolowany, czyli jak promować sztukę eksperymentalną w teatrze tradycyjnym?

Nie wystarczą afisze, ulotki i repertuar on-line. Zauważyliśmy, że ludzie przemieszczając się z miejsca na miejsce rzadko patrzą w niebo, czy przed siebie, raczej pod nogi. Dlaczego więc nie promować się na chodnikach? Żeby zresetować zawieszone spojrzenia przechodniów, utkwione w płytki chodnikowe, pracownicy biura promocji olsztyńskiego Jaracza zakasali rękawy i ruszyli w miasto. Uzbrojeni w szablon i czerwony spray zaczęli akcję. Oczywiście nie zapomnieli o pozwoleniu na wandalizm kontrolowany. Hasło "Noże w kurach. Teatr Jaracza" budziło spore zamieszanie. Nie obyło się bez komentarzy niektórych mieszkańców, jednak większość przechodniów akceptowała nasz komunikat, a bardziej zainteresowani pytali o fabułę i terminy, kiedy gramy. Czy taka forma promocji jest skuteczna? Sprawdzimy patrząc na miejsca na widowni. "Noże w kurach" Davida Harrowera w reżyserii Weroniki Szczawińskiej na Scenie Kameralnej Teatru Jaracza w Olsztynie. Zaprasz

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał własny

Materiał nadesłany

Data:

27.04.2010

Realizacje repertuarowe