Do 23 września przyjmowane były zgłoszenia (w postaci portfolio) grafików, którzy chcą zaprojektować nowy logotyp kaliskiego Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego i Kaliskich Spotkań Teatralnych.
Złożony z trzech etapów, skierowany do profesjonalnych grafików i studentów uczelni artystycznych konkurs ma wyłonić nowy logotyp kaliskiej sceny oraz Kaliskich Spotkań Teatralnych. Autor najlepszego projektu otrzyma 15 tysięcy złotych. W pierwszym etapie konkursu oceniane będą portfolia uczestników. Troje autorów tych najlepszych projektów, zdaniem komisji konkursowej, przejdzie do drugiego etapu, w którym już odpłatnie będą musieli przygotować wstępną koncepcję graficzną. W drugim etapie zostanie także wyłoniony zwycięzca, który przygotuje już kompletną identyfikację wizualną kaliskiej sceny i KST. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej teatru: http://teatr.kalisz.pl