EN

24.01.2009 Wersja do druku

Bydgoszcz. Robaczywa miłość na afiszu

Białe robaki nie wiszą na haczyku wędkarza. Kłębią się za to na teatralnym plakacie. Larwy muchy domowej pełzają też na internetowym banerze. Tak Teatr Polski reklamuje polską prapremierę "Łaknąć" Sarah Kane.

- Czytaliśmy dramat, zastanawiając się nad projektem materiałów promocyjnych - mówi Jerzy Skakun z warszawskiego studia graficznego Homework. - To, co nas w nim uderzyło, to miłość, ale nie szczęśliwa i pełna nadziei, a robaczywa. Początkowo chcieliśmy więc umieścić na plakacie dwa motywy: miłości i robaczywości. Ostatecznie pozostaliśmy przy tak zwanych białych robakach. Choć afisze reklamujące bydgoskie spektakle pojawiają się zazwyczaj w niektórych restauracjach, tym razem nie zobaczymy ich w żadnej z miejscowych knajpek. - Ich właściciele poprosili nas, byśmy wyjątkowo tych plakatów nie wieszali - mówi Paweł Łysak, dyrektor Teatru Polskiego. - Rzeczywiście mogłyby one nieco zniechęcić do konsumpcji... "Łaknąć" w reżyserii Łukasza Chotkowskiego oglądać można od wczoraj na Scenie Kameralnej TP. Sobotni i niedzielny spektakl rozpocznie się o godz. 19. Bilety kosztują 16 i 25 zł.

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Robaczywa miłość na afiszu

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza Bydgoszcz online/23.01

Autor:

mił

Data:

24.01.2009

Realizacje repertuarowe