EN

23.01.2012 Wersja do druku

Bydgoszcz. Jak promować kulturę?

Festiwal Operowy i Festiwal Prapremier są widoczne na billboardach w największych miastach Polski. Wysyłanie maili, promocja w Internecie, w mediach i na targach turystycznych. Rzadziej ogólnopolskie kampanie bilboardowe. Jak reklamuje się bydgoskie imprezy?

Zapytaliśmy, jak reklamuje się bydgoskie imprezy i atrakcje. - Wysyłamy maile z informacjami o naszych wystawach i programy imprez. Mamy nową stronę internetową. Staramy się zaistnieć w ogólnopolskich mediach - w radio i w tygodnikach. W samym mieście jesteśmy widoczni dzięki 4 stojakom z plakatami, a w przyszłości turyści będą mogli poczytać o muzeum w multimedialnym kiosku, ustawionym na Wyspie Młyńskiej - wymienia Michał Woźniak, dyrektor Muzeum Okręgowego w Bydgoszczy. - Wydaje mi się, że przy skromnych środkach, jakimi dysponujemy promocja jest zróżnicowana. Choć czasem kołdra jest zbyt krótka - stwierdza dyrektor. Od niedawna na barkach muzeum spoczywa też promocja Exploseum. - Chcieliśmy wypromować to jako nowy produkt turystyczny, ale zabraknie nam funduszy na promocję zewnętrzną. Na akcje na szeroką skalę mogą sobie czasem pozwolić Opera Nova i Teatr Polski, które starają się o miejskie dotacje na kampanie billboardowe, zapowiadaj

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Promocyjna kołdra bywa zbyt krótka

Źródło:

Materiał nadesłany

Express Bydgoski nr 18

Autor:

(kid)

Data:

23.01.2012