EN

9.02.2007 Wersja do druku

Świat, w którym niemożliwy jest dramat

Głównym bohaterem spekta­klu jest młody homoseksu­alista Karol. Razem ze swo­im partnerem Piotrem żyje w całkowitym oderwaniu od społeczeństwa, zamknięty we własnym, małym świecie. Obawia się innych ludzi, ich nietolerancji i braku zrozumienia. "Na ziemię" sprowadza go przewczesna choroba i śmierć matki. Nie potrafi sobie z tym wydarzeniem poradzić, nie odnajduje wsparcia znikąd, nawet ze strony swoje­go ojca, który nie akceptuje życiowych wyborów Karola - tak można streścić "Spalenie matki" Pawła {#os#12082}Sali{/#}. A raczej pierwszą wersję tego dramatu: w spek­taklu teatru Wybrzeże pojawią się duże zmiany w stosunku do oryginalnego tek­stu. Na scenie zobaczymy między inny­mi nową postać - trzydziestokilkuletnią bizneswoman Laurę. To, co chciałbym z tego tekstu wy­ciągnąć, to problem tożsamości i - co za tym idzie - odpowiedzialności. Mam po­czucie, że żyjemy w tej chwili w kraju bez tożsamości - opowiada Michał {#os#22248}Kota

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Tytuł oryginalny

Świat, w którym niemożliwy jest dramat

Źródło:

Materiał nadesłany

Gazeta Wyborcza - Trójmiasto Nr 34

Autor:

Mirosław Baran

Data:

09.02.2007

Realizacje repertuarowe