EN

1.07.2014 Wersja do druku

Łódź. Muzeum Sztuki zakończyło kampanię promującą sztukę

Na 400 billboardach i 255 citylightach reklamowało się w pięciu największych polskich miastach Muzeum Sztuki w Łodzi. Zakończyła się pierwsza w Polsce, prowadzona na tak szeroką skalę, kampania promocyjna instytucji kultury i samej sztuki współczesnej.

Kampania promocji marki Muzeum pod hasłem "Sztuka to..." rozpoczęła się w kwietniu. Jej pierwszą odsłonę stanowiła duża, ogólnopolska akcja outdoorowa (400 billboardów, 255 citylightów) w pięciu polskich miastach: w Łodzi, Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu. Billboardy i citylighty - jako elementy spinające kampanię - pojawiły się w kwietniu i czerwcu. Ambasadorami i twarzami Muzeum Sztuki zostali członkowie "ms club" - pasjonaci sztuki i miłośnicy łódzkiej placówki. Wśród nich byli: emerytowana inżynier elektryk, mama dwójki dzieci, doktor nauk medycznych, aktor, licealistka i nauczyciel gry na fortepianie. Na billboardach podzielili się oni swoimi refleksjami na temat sztuki, pozując na tle wybranych przez siebie dzieł. Jak powiedziała we wtorek PAP kierownik działu promocji Muzeum Sztuki Aneta Dalbiak, poprzez kampanię placówka chciała dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, a nie wyłącznie do specjalistów czy też osób, kt

Zaloguj się i czytaj dalej za darmo

Zalogowani użytkownicy mają nieograniczony dostęp do wszystkich artykułów na e-teatrze.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się.

Źródło:

Materiał nadesłany

PAP

Data:

01.07.2014